>

Sömntuta

Jisses amalia... Oliver sover fortfarande och klockan är 7:40! Han brukar sova max till &:30, allra vanligast är strax efter 6 för det är då Sambos väckarklocka ringer för första gången. Jag minns att jag vaknade av att han gnällde, men jag lät honom vara och uppenbarligen somnade vi om båda två för sen vaknade jag 7:20 och han sover som en stock. Detta är inte vanligt vill jag lova, men så dåligt som han har sovit de senaste dagara och dessutom haft svårt att somna på kvällen så låter jag honom sova tills han vaknar av sig självt. Knasigt att det ska bli så här just det dagen man faktiskt är glad över att han går upp tidigt. Jag har hur mycket som helst att hinna med nu på morgonen och sen bär det av till Karlskrona för att lämna in bilen på verkstad. Bromsarna behöver ses över.

Nej nu har jag inte tid att sitta här, får skriva mer när jag kommit hem till mamma. Kram!
Postad i: Oliver Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: