>

You don't fool me

Napp som napp tycker mamma - En jävla skillnad tycker barn

Hans "riktiga" napp (den svarta) trillade under en bil här om dagen så jag sprang in och köpte ett par andra i reserv. Som tur var behövde vi dem inte. Idag lyckades vi trolla bort den enda nappen han har (den låg i leklådan såg vi sen) så jag tog fram en reserv napp men icke då! Det går bara inte. Han slänger ut den direkt. Hur kan det vara så stor skillnad? Ja ja, nu blir det till att köpa hem ett rejält pack med nappar så vi har av samma modell.

Båda napparna är från Esska Napp som napp tycker mamma - En jävla skillnad tycker barn

Hans "riktiga" napp (den svarta) trillade under en bil här om dagen så jag sprang in och köpte ett par andra i reserv. Som tur var behövde vi dem inte. Igår lyckades vi trolla bort den enda nappen han har (den låg i leklådan såg vi sen) så jag tog fram en reserv napp men icke då! Det går bara inte. Han slänger ut den direkt. Hur kan det vara så stor skillnad? Ja ja, nu blir det till att köpa hem ett rejält pack med nappar så vi har av samma modell.

Båda napparna är från Esska
Postad i: Oliver Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Haha, Love är likadan. :) Han vill bara ta MAMs nappar med silikon. Latex gillar han inte alls.

2011-05-01 @ 22:53:46
URL: http://www.minbebis,com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: