>

Denna dag

Så trött jag är idag. Helt sanslöst...
Har försökt få till min header idag, men det blir inge bra. Får ta hjälp av tjejen som har gjort designen.
Så, det får se lite tråkigt ut tills vidare men nu sätter jag igång och bloggar på riktigt. =)
Som sagt, trött dag, sovit massor. Pojken har varit lite förkyld i ett par dagar och näsan rinner så han har lite svårt att andas ibland. I natt har han däremot sovit hela natten. Så det är väl på bättringsvägen.
Älsklingen har grejat ute idag, eldat och försökt fixa med vår andra dörr in till huset, medan jag sov. Bra han är!
Nu blir det snart till att fixa lite krubb sen ska det laddas upp bilder på de smycken jag gjort hittills =)
Hoppas ni ser fram emot det =)
Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: