>

-1kg

Eller 2? Jag vet inte. Jag har en så dålig våg här hemma och den går inte alltid att lita på. Den visade 64 kg i fredags och efter nästan 4 dagar med viktklubb var det dags för vägning igen. Varje måndag ska jag väga mig och varannan måndag också mäta midjemåttet. Idag visade vågen 62kg, men som sagt så är den inte riktigt pålitlig så jag vågade inte riktigt tro att jag gått ner så mycket på bara några dagar. 1 kg är ju däremot Rimligt så det fick bli de siffrorna som åkte in i datorn. Nu kämpar vi inför ännu ett kilo mindre till nästa måndag. Lite kalorier och mycket träning!

Jag har nu också bestämt mig för vad denna månadens inköp till mig själv blir: En digital badrumsvåg En digital köksvåg Ett par timmar hos frisör

Där ser ni hur roligt en mamma kan ha för alla sina föräldrapenningar! =D Skönt att jag fått jobb nu så jag också kan dra in lite stålars.
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: