>

Allt på en gång

Ja, det blev faktiskt kalas idag. Men jag ångrar det lite. Självklart var det trevligt att träffa dem men jag kände mig som ett kolli hela dagen. Vaknade på morgonen och kände mig helt mör men gick ändå upp och gav Oliver mat och insåg att klockan var halv 8, Johans mamma och bror skulle komma vid 8. Försökte samla mig och började plocka ihop grejerna när jag ser att Vovven kissat inne.. Underbart att börja dagen på det viset! *not* Vidare upp för att kolla tempen och ja, mycket riktigt: 38.6 i temp. Lovely. Stanna hemma eller inte? Sambo verkade inställd på att jag skulle med så jag bad honom be hans mamma ta med lite alvedon så jag tryckte i mig 2st och sen bar det iväg. Väl där hade Oliver skitkul =) och lekte som bara den med födelsedagsbarnet och hennes yngre bror. Sen började gnället. En supertrött liten pojk som bara vägrade missa kalaset är inte speciellt kul att umgås med. Tillslut lyckades han somna en kvart i Svärmors famn medan vi fikade och sedan åkte vi hem. Vid den tiden hade jag hunnit trycka i mig ytterligare 2 alvedon och jag kände hur gårdagens natt började göra sig påminnd: Väldigt hackig sömn.

På hemma-plan var vi igen vid 18:15-tiden ungefär och jag slängde mig på soffan direkt och kände att där skulle jag ligga hela kvällen. Så blev inte fallet. För att göra lång historia kort så stack Johan iväg till kompisar och jag fick en liten trött krabat, som bara ville ligga intill mamsen, på halsen. När jag väl lyckades få honom att somna och även lyckats flytta över honom till hans säng utan att han ställde sig upp och skrek så insåg jag att jag vart hungrig, hade ont i huvudet och halsen och kände mig inte alls redo att somna. Så, upp igen och nu har jag fördivit lite tid här. Checkat facebook och nu uppdaterat här så nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas jag kan sova hela natten i natt. Imorgon lyfter jag inte mitt ass ur sängen kan jag meddela. Ok, kanske för att åka och titta på hästhoppningen kanske =) Det skulle det vara värt och vem vet, det kanske gör mig frisk!? =D
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: