>

Effektiv morgon

Idag vaknade Oliver vid halv 7, som vanligt. Och idag kände jag mig förvånansvärt pigg och entusiastisk över dagen. Inte för att jag ska göra något särskilt men jag såg fram emot att börja dagen. Efter att ha gjort det nödvändigaste med pojken, såsom mat och blöja, så började jag plocka med lite tvätt som svärmor tvättat dagen innan. Vi vart på 25-års kalas igår så hon passade Oliver några timmar. Jag kom hem lite tidigare så hon fick åka hem redan vid 22 men Sambo kom inte hem förrän vid 2..

Så, lite hushållsbestyr med tvätt och disk sedan vart det dags för gröt för den lille och nu ligger han uppe med sambo och vi hoppas att han ska somna där medan jag är iväg och tar mig en tur med pållen. Idag får jag sällskap av ytterligare en person. Malin, som jag brukar rida med, har hittat en skötare åt sin andra häst så de ska också följa med idag. Skoj skoj! Det blir nog fart idag när hästen inte blivit riden sedan i tisdags...
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Men nu verkar du ju ha fått till designen. :) Fint är det!



Sv: Du har alldeles rätt. Vi sköter ju om våra barn, vilket är viktigast. Men ibland hade det varit gött att få rulla tummarna. ;)



2011-04-19 @ 00:00:09
URL: http://www.minbebis,com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: