>

Efter en lång vila...

...kör vi nu igång igen. Jag har inte lagt ner :P Bara tagit en liten paus. Har haft så mycket annat både att göra och att tänka på. Har inte haft varken ork eller lust att sätta mig och skriva. Dessutom ska jag ärligt erkänna att det känns som om ingen läser här, och vad är det då för mening med att skriva? Så nu ger jag det en chans till. Ska verkligen försöka komma in och skriva lite varje dag så ni som faktiskt är intresserade av att läsa om vad vi gör här om dagarna kan göra det =)
Idag är det inte alls lika fint väder som igår. Igår var det 20 grader nästan hela dagen, inte mycket sol dock men värmen kompenserade det =)
Idag började vi dagen med att åka in till torsås och handla lite. Behövde lite smör och havregryn och när man handlar blir det ju sällan bara det som står på inköpslistan så det blev även en ny haklapp till Oliver, frukt, frön som ska planteras (morot, paprika och sallad) och lite morotspuré.
Nu sitter jag här i min ensamhet, Oliver sover och jag är för trött för att börja göra något vettigt men för pigg för att somna. Då hamnar man här, facebookar och surfar runt. =)
Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Filoppan!

Jag tycker det är jättekul att läsa om dig, Johan och Oliver och vad ni hittar på om dagarna då vi inte kan ses så ofta. Hoppas fler läsare hänger med dig denna gången :-)



Kram!

2011-04-12 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: