>

Förkylning?

Ucsh jag känner mig inte alls på g idag, inte alls. Hade vrålont i halsen när jag vaknade i morse och det har inte blivit bättre. Känner mig sådär lustig runt näsa/bihålor/hals som man kan göra när man är förkyld och jag tror verkligen för en sekund att jag ska DÖ när jag nyser. Det gör så ont överrallt att jag bara får hålla i mig och vänta tills nysningen är över då kan jag slappna av igen. Har sovit bredvid oliver alla hans 3 timmar idag men jag känner mig ändå inte utvilad. =( Vill inte bli sjuk, men å andra sidan, jag som sååå sällan blir sjuk är det kanske lika bra att det händer nu innan jag börjar jobba. Då har jag ju verkligen inte tid att vara sjuk. Ska bli så spännande! Jag har ju inte jobbat med något annat än äldrevården i hela mitt liv! wiiiie.. Jag börjar bli nervös =D
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: