>

Glad Påsk!

Sladden är fortfarande inte återfunnen =( Så trist att inte kunna lägga upp bilder på vad vi gör om dagarna. Så det får bli mer text.. Hoppas ni orkar läsa =)

Jaha, var börjar vi. Tjejkvällen skrev jag om, så i torsdags var vi ju kvar hos min mamma ett tag. K kom förbi en sväng, mycket trevligt, sen åkte vi hem. Igår var det ju Långfredag så kära Sambo var hemma. Jag hade sån himla huvudvärk hela dagen så mitt tempo var lite sådär lagom bra men det blev en del gjort faktiskt. Lite pyssel ute i trädgården. Oliver var med ute hela dagen och invigde sandlådan! =D

Idag började dagen med att Sambos alarm på mobilen ringer kl 06.. Åååh vad glada vi blev då. Alla vaknade. Och ja, det innebär ju även Oliver. Jag gick upp och gav honom välling och bytte blöja och hoppades på att han skulle kunna somna om inne hos oss sen men icke. Det var bara upp men en timme senare somnade vi båda i sängen sen och vid 9 kom min mamma med frallor. Sånt gillar vi =) Frukost och sen var dagen igång. Idag var den stora uppgiften: Putsa fönster. Inte alls speciellt roligt, och svinkallt var det på förmiddagen. Senare kom också Svärmor förbi och lagom till vi var färdiga med fönstren på nerevåning så kom solen fram. Sambo har börjat slipa på trädgårdsmöblerna som ska målas och han har även eldat upp en himla massa skit. Nu blir det till att varva ner, Sambo är iväg och fiskar så jag är ensam under kvällen.

Imorgon blir det nog mer pyssel här hemma för att sedan avslutas hos mamma på middag.

Ja just det, jag har även gått med i Viktklubb.se En sajt på aftonbladet där man kan skriva i vad man äter, få hjälp att räkna ut hur mycket kalorier man ska äta för att gå ner i vikt, hjälp med träningsschema osv.. Har bara varit med en dag än så länge, och toppen att starta med påsken och allt detta godis! Suck.. ja ja =P Det blir till att hårdträna nästa vecka istället =P Har nu lagt upp att jag ska gå ner 8kg och har satt mitt mål på 8 veckor. Fick svaret när jag knappade in det att det var ett realistiskt mål så det ska jag väl klara. Får banne mig skärpa mig med träningen =D
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: