>

Mitt experiment!

Fick frågan av faster om mitt experiment gick bra och Ja! Det gjorde det! Mycket! Förutom att hunden höll på att springa iväg det första hon gjorde när jag släppte ut henne ur bilen. Men på med koppel, ner med Oliver i vagnen, knöt fast kopplet i vagnen och sen gjorde jag det jag skulle. Gjorde iordning hästen, ledde henne bredvid vagnen bort till en del av en hage och började rida. De första 20min satt Oliver glad och skrattade åt hästen som sprang, sen började det gnällas lite. Då hoppade jag av och gav honom nappen sen hoppade jag upp igen. Nästa gång jag red förbi vagnen hade han somnat. Jippi! Ytterligare en halvtimmes ridning tack vare det och sen vaknade han när jag hade suttit av. Mycket lyckat måste jag påstå. Så får det bli nästa vecka =) Fast då blir det nog tidigare på morgonen, hästen vart ju jättesvettig efter bara en halvtimme i den varma solen. Hon som är så otränad nu med. Men det blir ju bättre =) Längtar tills vi kommit igång så pass att vi kan börja hoppa =D
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: