>

Morgonpigga unge!

strax efter 5 väckte min lilla pojk mig idag. Då är man Inte glad vill jag lova. Som tur var somnade han om en stund efter en ny blöja och sov till strax efter 6. Lite lagom seg sitter man nu som vanligt med datorn i knät och tittar/lyssnar på nyhetsmorgon.

Idag ska det grejas lite här hemma; städa i olivers rum och se till att min arbetsplats blir färdig, promenad, skruva fast haken till trappgrinden så man kan sätta fast den uppe när man inte behöver ha den nerfälld. Vi ska också packa inför kvällen och morgondagens resa. Oliver och jag ska åka med min mamma till min mormor/morfar och sova där i natt och imorgon ska jag och mamma till Ullared. Oliver stannar hos gammelmormor. Kommer vara lika jobbigt som vanligt att vara ifrån honom men det ska bli superkul att åka till gekås och det skulle bli jobbigt för honom att följa med. Lång bilfärd dit, säkert mycket människor där, lång bilresa hem. Nej det får bli när han inte sover om dagarna och när han kan hålla igång sådär en hel dag.

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: