>

Nu fortsätter vi

Nu har vi sovit nästan en timme Oliver och jag, och jag är nu redo att fortsätta dagen =D Jag fungerar verkligen inte så tidigt på morgonen. Idag vaknade Oliver redan kl 6, men när jag väl kom ner med honom upptäckte jag att blöjan hade läckt, halva bodyn var blöt. Stackarn. Klart man inte kan sova då. Nu är vi igång iaf och nu ska jag fixa lite här hemma, ge oliver gröt och sedan åka ner till mamma och spendera dagen där. Vi ska också göra lite ärenden på ÖoB, rusta och maxi och sedan blir det tjejkväll!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Josse

Tjo! Elvis har också börjat att stiga upp så där okristligt tidigt, vet inte om det beror på att det är så hilma ljust på mornarna nu för tiden! Får fixa svart rullgardin! haha Kram

2011-04-20 @ 21:16:31
URL: http://josseochgibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: