>

Strul med blogg

Alltid är det väl nåt.. Nu har jag hittat en design som jag älskar och den blev kanon, ja då ska ju blogg.se börja strula så det ser helt konstigt ut. Det ska inte vara vitt brevid inläggen.. och när jag försöker byta tillbaka till en av deras mallar så syns fortf min gamla design. Alltså registrerar den inte ändringen. Så skumt. Har mejlat dom om detta och hoppas få ordning på utseendet till nästa vecka. De jobbar ju bara vardagar. Håll ut och jag hoppas ni läser ändå även om det ser förfärligt ut =P

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Det är okej. Hoppas att de snart fixar bloggen. Jobbigt med strul. :(



Sv: Jovisst är det lätt hänt men gubben hade t o m backvarnare och de funkade men han hade struntat i att det tjöt. Då är det inget misstag. Men allt gick ju bra och nu väntar vi på svar från försäkringsbolaget.



Haha, du har alldeles rätt i att shopping alltid är kul. Var på KappAhl idag och kom inte tomhänt därifrån - som vanligt. ;)



Byxorna invigdes idag. Verkligen coola! :D Ha en bra helg! Kram

2011-04-16 @ 23:32:43
URL: http://www.minbebis,com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: