>

Tjejkväll

God morgon vänner.

Igår kväll träffade jag mina två närmsta vänner, K och C och det var supertrevligt, som vanligt. Mycket babbel och lite kvällsfika. Vi fick mycket ventilerat och det var ju tur det, för vi ses så sällan nu mera. Jag var hemma vid 23:30 nånting och har sovit sååå kasst hela natten. Vovven har sprungit ut och in ur rummet hela natten och sen vaknade Oliver 5:30.. Suck.. Upp med honom och efter ny blöja och välling så la jag honom igen, precis då kom mamma in i rummet och sa att hon kunde ta honom lite. Jahapp, då fick han komma upp igen medan jag försökte somna om. Gick inte alls så vid 8 gick jag upp igen.

Nu kommer strax K och hälsar på här hos min mamma, där jag sovit i natt, så hon får hälsa på lille Oliver =) Ska bli trevligt. Sen blir det nog till att åka hem.

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Trevligt med tjejkväll. :)



Ang dina inlägg nedan: Love kissade genom sin pyjamas i morse. Hur mycket som helst var det. :(



Aj aj, stackars Oliver! Hur är det med fläskläppen nu? Love reser sig nu med så snart lär han väl också få sin 1a fläskläpp. Bara att förbereda sig mentalt på det. Usch, det är jobbigt för dem och oss. :(



Svar: Jadå, det tror jag med att det kommer gå bra. Nojjar bara, haha. Sen har jag sagt till Janne att det bara är att ringa om han blir osäker, hellre det än att han är oviss och det blir knas med nåt.



Hoppas ni får en bra påsk. Kram!

2011-04-22 @ 23:47:30
URL: http://www.minbebis,com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: