>

Torsdag

God middag mina vänner

Idag skiner solen, men det är inte ens 10grader ute..
Oliver sover och jag har ganska nyligen käkat lite lunch för en gångs skull. Jag är så dålig på att äta lunch, trots att jag nästan alltid har en liten portion från gårdagen ståendes i kylskåpet.
Idag har Oliver och jag varit på föräldragruppsträff och idag var det vart på ungarna. Vi var bara 4 mammor där idag men Oliver och tvillingarna kröp runt som bara den och verkade ha superkul.
Nästa gång, som är om 3 veckor ungefär, är sista gången men i samma veva börjar vi mammor i en studiecirkel tillsammans. Vi får böcker att läsa och så ska vi diskutera om dessa. Vi ska ha minst 3 träffar om varje bok och det ska faktiskt bli riktigt roligt. Dessutom råkade jag utnämna mig själv som "ledare".. Jag? Ledare? Ja ja.. Ingen annan tog ju på sig arbetet och då kanske jag får nåt att bita tänderna i och hålla lite ordning och reda så jag slipper känna att jag bara går hemma och drönar.. Dessutom får jag en spark i röven att börja läsa lite med. Kommer bli bra =)

Dagens planer är annars:
Göra bröd
Byta sängkläder i båda sängarna
Diska
Laga mat
Träna på friskis&svettis med tjejerna

En gedigen lista för att vara mig men det är bara bra! Jag vill ju ha saker att göra. Ge mig ge mig..

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: