>

Träningsvärk och åter träningsvärk

I lördags hade vi lite gäster här och 2 av mina tjejkompisar undrade om jag vill ut och jogga med dem någon dag och det säger man ju inte nej till om man vill bli fit för badsäsongen. Däremot har jag inte joggat sedan innan jag blev gravid så det var bara på med skorna, i med musik i öronen och sen ut i måndags. Var ju tvungen att kolla hur illa konditionen verkligen var. Förvånad joggade jag faktiskt nästan hela rundan jag lagt ut för mig själv men det visade sig igår. Jag kunde knappt gå! Inte nog med det så var jag ute med kära Malin och red en timme igårkväll också. Dessutom på väg hem så hoppade hästen till av något så hon liksom satte ner alla fyra skithårt i marken, sådär som en förvånad älg ungefär, och sekunden efter känner jag att jag får ont i ryggen. Mindre bra. Idag känns inget som tur väl är men träningsvärken är ju inte borta direkt.

Men! Man ska väl känna att man lever!? Nu får jag iaf känna att jag gjort nåt bra och så här ska det kännas ofta från och med nu. =)
Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: