>

tyck synd om mig

=P Just nu tycker jag så synd om mig själv. Jag är så väldigt sällan förkyld och ännu mer sällan riktigt sjuk. När jag väl blir förkyld blir ju allt så jobbigt. Jag pallar verkligen ingenting. Ligger nu i soffan med en filt och ändå fryser jag, datorn i knäet och snörvlar. Hoppas att jag inte mår sämre imorgon, för då blir det ingen resa för min del. De andra åker ju vilket betyder att jag blir heeelt ensam. Även om det känns rätt skönt just nu så kommer jag känna mig väldigt ensam imorgon om det blir så. Nej tack. GVör mig frisk istället så jag kan följa med. Vill inte vara förkyld! Och om jag nu måste vara det, så tyck gärna synd om mig ;) då kanske det känns liiite bättre iaf =)
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: