>

Underbar sommar!

Fick precis mitt schema för sommaren. Jag älskar nattjänst! Jag kommer jobba som vårdbiträde på ett äldreboende här i krokarna och jag kommer jobba natt. Jag valde att jobba natt för jag tycker man får så mycket ledigt på dagarna plus att jag hatar attt börja jobba kl 7 på morgonen.
Så här kommer min sommar se ut:
(står det natt t.ex en tisdag jobbar jag natt Till tisdag alltså natten mellan måndag-tisdag)
V. 26
Mån  natt
Tis
Ons
Tors
Fre
Lör   natt
Sön  natt
V.27
Mån
Tis
Ons
Tors
Fre  natt
Lör
Sön
V.28
Mån
Tis
Ons  natt
Tors  natt
Fre
Lör
Sön
V.29
Mån   natt
Tis
Ons
Tors
Fre
Lör   natt
Sön  natt
V.30
Mån
Tis
Ons
Tors
Fre   natt
Lör
Sön
V.31
Mån
Tis
Ons   natt
Tors  natt
Fre
Lör
Sön
V.32
Mån   natt
Tis    natt
Ons
Tors
Fre
Lör   natt
Sön  natt
Jag är redo! Redo för Massa ledighet och sol och bad med mina underbara älskade!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: