>

Det slår aldrig fel

Alltid är det ju något... Har ju inte orkat ladda battieriet till kameran på ett tag, och i veckan slog vi till och laddade det och tog en massa bilder i lördags när vi var i Ramdala och nu hittar jag inte sladden! Jahapp, nu kan jag ju inte bjuda på bilder idag heller.. Jag får gå igenom våra vrår nu ikväll och se om jag kan hitta den.

Oliver har vänt lite på dygnet eftersom det har blivit rätt sent de senaste dagarna så han har inte kagt sig förrän vid 21:30/22 så idag sov han till 9:30, sen sov han middag mellan 12-15 och nu vart han trött igen så jag la honom nu innan 18 och han slocknade direkt, så han får sova en stund sen får jag väcka honom så vi kan natta honom vid 20-tiden igen så vi får ordning på dygnet. 8 är en rätt ok tid ändå så det kan jag gå med på. Men gärna inte senare så här nu när vardagen börjar igen. Själv ska jag gå igenom busstider, jag har tänkt börja åka buss istället för att köra bil varje dag, och så ska jag plugga inför morgondagens test.
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: