>

God morgon lediga dag!

Eller för mig har det varit morgon ett tag nu. Strax efter 6 började lillkillen gala och vid halv 7 gick jag upp med honom. Däremot började han gnälla för minsta lilla efter frukostvällingen så efter en halvtimme försökte jag få honom att somna om igen men jag gav upp.. Så, nu är vi uppe igen =P Han lär säkert somna efter gröten senare och då går jag och lägger mig igen! =D
Denna dagen ska tas tillvara på. Jag ska njuta så mycket som möjligt, samtidigt som jag måste plugga lite inför imorgon så jag känner mig redo. Hade tänkt rida en sväng på Maja också.

Mitt halsont har inte gett med sig, så jag får gå på zyx idag också... 3e dagen nu.. Iprenen har jag struntat i idag och det känns ok så förkylningen är nog på väg bort så jag hoppas halsontet ger med sig snart den med. Så jobbigt att ha ont när man sväljer.

Annars är det inga stora planer för dagen. Plocka in lite ren tvätt i lådor och garderober, kanske få för sig att rensa ut garderoben i olivers rum så vi kan få in hans kläder där men bara kanske =P och sen plugga lite. Känns som en helt ok ledig dag. =)
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: