>

Ingen sladd

Har fortfarande inte hittat sladden till kameran =( Så tråkigt! Ja ja, den dyker väl upp så småningom. Idag har jag varit ute och ridit med Malin. Fick ta hennes andra häst idag för min Dansa har skadat sig igen. Hennes ägare skulle transportera henne tsm med en av hennes ponnysar och då brakade det loss igen och Dansa skadade sig på båda benen. Så tröttsamt! Hoppas hon blir bra snart så jag kan börja rida henne igen, och så hoppas jag också att vi kan ställa henne på ridskolan i höst så vi slipper transportera.

Nu håller jag på och grejar här hemma innan föräldragruppsmammorna kommer vid 15. Tog ju fel förra helgen och gjorde en sån fin och stor fruktsallad. Höll på i en timme innan jag insåg att det inte alls var den söndagen, utan Denna söndagen de skulle komma. Det är ju inte mindre tröttsamt. Men nu är det iaf idag. =) Hoppas bara vi blir fler än förra gången då vi bara var 3 av 6.

Nu ska jag slänga i nappflaskorna i kokande vatten för det behövs kan jag lova. Jag är så dålig på det.

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: