>

Kära hjärtanes...

Är det inte meningen att man ska hinna ha något eget liv när man jobbar heltid och har familj och barn? =P Jag har hunnit med att rida lite och sitta vid datorn typ 20min då och då men annars hinner jag inte med någonting som inte har med hemmet att göra... Så, därmed har också bloggen kommit i femtielfte hand.

Nu är i alla fall utbildningen över och nu är det praktik fredag och tisdag och sen börjar riktiga jobbet. På tisdag har vi även ett kunskapstest. Jag är faktiskt inte ett dugg nervös, inte för att jag känner mig hundra % säker på allt men jag känner mig bara så trygg i detta jobbet och jag vet att jag kommer lära mig så mycket mer.

Idag har vi också fått medlyssna lite och av alla som satt i lokalen hamnade jag bredvid en annan hästtjej! Desutom visste jag vilken hennes häst var. Underbart roligt! Det är en superfin häst hon har tillsammans med sin syster. Precis en sån jag hade velat ha =P Mer hopp i den än den jag rider nu, och appropå hästar så har jag ett litet uppehåll med dansa eftersom hon väntar på bakskor och under tiden hjälper jag Malin med sin Maja medan Malin är i Paris. Det var ju jättelänge sedan jag red varmblod men det ska bli kul =)

Nu ska jag surfa lite till sen blir det plugga och försöka renskriva lite och sammanställa lite hjälptexter som jag ska ha vid skrivbordet på fredag.
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: