>

Långledigt

Första praktikdagen är över och jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag tycker personligen att jag gjorde bra ifrån mig och jag fick t.o.m beröm av min säljcoach att det lät jättebra! Hur glad blir man inte av det då första dagen så här!? Dessutom trodde hon jag hade hållt på med det här tidigare, men när jag sa att jag aldrig gjort det lät det nästan som hon tyckte det var ännu bättre gjort av mig =D

Nu ska jag ha välförtjänst långledighet. Ikväll åker lilla familjen till Ramdala, blir kvar imorgon för att hjälpa till på går'n och sen hem imorgonkväll. På söndag ska J iväg och fiska nästan hela dagen och jag ska bara hinna med att rida en sväng och sen kommer mina mammor hit för studiecirkeldags... och jag inte läst ett skit, nu heller.. Får läsa imorgonkväll, allt. Kommer nog gå sådär va.. =D
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Hihi, så gulligt! Love gillar också att borsta tänderna och blir så sur när jag tar bort tandborsten. Men han kan ju inte borsta hela dagen. =P



2011-06-04 @ 22:44:24
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik
Postat av: sawiik

Hej! Här har jag ju missat massor, har läst genom lite snabbt och du verkar ju haft det bra med jobb & allt! :)



För mig har det gått jättebra att jobba igen, jag trivs verkligen och saknar inte att gå hemma dag ut och in. Men däremot saknar jag Love men nu så uppskattar jag ju vår tid mer. :) Och han kommer ju vara min för evigt. ;)



Haha, skoj att du blev läskad av mina bilder. ;) Sommaren gör nog sitt också. Allt både ser och är härligare med soool!



Haha, så blir det för mig ibland också - att jag pratar med Janne men inte ofta han svarar tillbaka. Jag har nog inte vant mig att han pratar i sömnen för ibland kan jag bli så rädd när han bara skriker. Har försökt många gånger att spela in Janne då för ibland tror han mig inte.



Hör du alltid tydligt vad Johan säger? Mmm, det måste ha känts konstigt när han sa så - att du ville göra slut. men tur det bara var i sömnen!



Hoppas ni har en bra helg, kram!

2011-06-04 @ 23:03:49
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: