>

En dag kvar

Tänkte slänga in ett litet vardagsinlägg bara för att jag inte orkar ta tag i det som Måste göras. De som måste göras är disk, plocka ihop de tvättade kläderna och damma av i huset. Bara tråkiga saker, därför har jag skjutit upp det så mycket som möjligt men nu börjar tiden dra ihop sig och jag har nu 2 minuter på mig att skriva klart. Om en timme måste jag göra iordning pojken och åka in till byn för att kila in på ica och sen hämta sambo.
Imorgon bär det av till stora staden Växjö för en myshelg för bara oss, mig och sambo. Ska bli underbart. Relaxavdelning på hotellet, restaurang på kvällen och det bästa av allt: frukostbuffé morgonen efter!
Nehe, nu gick tiden ut och samtidigt vaknade pojken hör jag.
Får se hur mycket pyssel och bloggande det blir i helgen, om inte annat så blir det väl en hel del på måndag när jag lägger upp allt från helgens händelser.
Kram på er alla!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: