>

God morgon

Idag, som igår, vaknade lillplutten strax innan 06 och var glad och gnällig om vartannat. När jag kom in hade han bajsat, vilket han typ gjort 2 gånger på morgonen sen han föddes. Igår bajsade han dessutom 5 gånger, det brukar vara max 3. Det är nog förkylningen som försöker ta sig ut.. Bra, men mindre roligt för pojken för han börjar bli röd och irriterad nu. Grät när jag bytte på honom i morse. Tycker så synd om honom.
Försökte lägga honom igen efter frukosten men det gick inte. Så nu sitter vi här, vid tv och dator sedan en timme tillbaka ungefär. Nu är det grötdags, sen lär han väl somna om någon timme och det gör nog jag också...

Dagens planer är att ta reda på exakt vad det ska vara för patroner til skrivaren, beställa nya patroner och städa Ordentligt på skrivbordet som ska bli arbetsbord.

Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Han är ju bara det sötaste, sötaste :-D

2011-04-12 @ 12:58:15
Postat av: Radovic

Hej Filippa,



Visst mins jag din blogg. Undrarde just var du tog vägen. Bytte du forum av några speciella skäl?



Fin bloggen ser ut. Rent och lättläsligt upplägg.

Kul att se Oliver, han ser hur glad ut som helst :)



Svar: Min äldsta son är tre år gammal, han pratar inte så tydligt men han sjunger schlager!

2011-04-13 @ 11:17:06
URL: http://minbebis/blogg/fikamedmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: