>

Mörka rum

Som ni vet så var Sambo och jag iväg i helgen och svärmor hade pojken. Vanligtvis brukar vi lägga honom vid 19 och då sover han till 06, ibland 06:30. När svärmor skulle passa honom sa vi att ju senare du lägger honom desto längre sover han på morgonen, så hon la honom strax innan 19:30 och dagen efter hade vi fått veta att han hade väckt henne vid 05:30... Det hade nog inte ens Jag pallat =P Så vi började spekulera i varför och kom fram till att det måste vara solen som väcker honom, så igårkväll hängde vi för en svart filt för fönstret. Efter det var han supertrött och vägrade sova på eftermiddagen så han fick lägga sig för natten redan vid 18:30 och nu höll vi tummarna båda två att filten skulle hjälpa så han kunde sova sina 12 timmer och YES! Det gjorde han. 06:15 hörde jag honom första gången och 06:30 gick jag upp och startade dagen. Helt ok tycker jag. så ikväll blir det till att försöka hålla den vanliga tiden med nattning kl 19 och hoppas han kan sova till 07 imorgon. Vi får väl se =) Så nu blir det till att inhandla en mörkläggningsgardin när vi får pengar på fredag.

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: