>

Ny start, nytt försök =)

Jag har nu bytt från minbebis (som för övrigt var en kanonsida men jag behövde börja om) till blogg.se just för att jag behövde en nystart.
Jag har börjat med smyckestillverkning och kommer förhoppningsvis snart också att öppna upp en mindre webbutik och därför har jag gjort en ny blogg som handlar både om allt mitt pyssel men även om min träning mot drömkroppen och mitt liv som morsa.
För er som vill ta ett kik på min gamla blogg ligger den kvar ett litet tag till på min bebis: Labellavita
Så nu kör vi! Denna bloggen ska jag verkligen försöka hålla uppdaterad med info och bilder. Nu första tiden kommer det väl vara lite oredigt men jag ska försöka få till den som jag vill ha den och sen låta den vara så! Inge pill här inte för då förstör jag bara.
Hoppas vi ses snart igen =)
Kram
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Det funkar kanon nu! :) Så nu ska jag lägga till dig i mina favoriter så jag kan kika in med jämna mellanrum. Hoppas allt är bra! Kram

2011-03-10 @ 21:18:17
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: