>

Vår helg

Denna helgen har ju varit lagom spännande. Nu har vi varit hemma några timmar och jag börjar så smått känna hur krafterna börjar ta slut. redan.

Igår kom svärmor förbi vid 10 och vi drog oss ut till bilen. Problem nr 1: ingen olja i bilen. Fyllde på Olja. Började köra. Problem nr 2: Glömt pengarna till hotellet. Backade tillbaks. Problem nr 3: Backade in i svärmors bil. Skämdes ihjäl. Problem nr 4: jacuzzin på hetellet var sönder. Den enda anledningen till att vi åkte iväg. Jippi. Problem nr 5: Barnfamilj i poolen. Problem nr 6: fick inte välja mat själv på menyn utan en redan färdigställd meny med 3 rätter var planerad för oss på kvällen. Inget att göra åt. Problem nr 7: Det var Lamm till varmrätt. Ja det fick vi utbytt. Bra.

Ja, alltså stötte vi på 7 problem under loppet av 9 timmar! ca 1 problem i timmen. Hur stora är oddsen när jag och sambo för första gången åker iväg bara han och jag efter att pojken föddes? 
Pojken däremot har haft det toppenbra med svärmor  =)

Nu ska jag bara slappa och imorgon är det en ny dag och jag ska ta mig an både jobb och smycken. =)
Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag, för faktum är att jag har inte skrattat så mycket på länge. =D 

Kram! 
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas ni fick en underbar vistelse i Växjö ändå fastän alla problem so kom upp! =) Lycka till med smyckena är jätte glad för mitt armband som jag fick! kram på dig syssling!

2011-03-27 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: