>

Drop out?

Det känns som om bloggare hoppar av på löpande band. En "morsa med krut i" , annars kallad Malin, vars blogg jag älskade att läsa för hennes lite heta temperament och att hon inte tvekade en sekund innan hon skrev vad som fanns i huvudet på henne har slutat blogga och stängt ner bloggen helt. En annan ung kvinna funderar också på att lägag ner sin blogg p g a dålig inspiration... Tur att det finns en del bloggar kvar att läsa =)

Däremot funderar jag själv på om jag ska sitta här och skriva en massor.. Varför inte bara skaffa mig en riktigt bra vän som kan lyssna på mina problem och tankar? Någon som man kan prata lite med varje dag, varannan dag, någon som kanske också har barn som man kan ventliera såna tankar med. Ibland får jag sitta och gnugga mina knölar för att komma på något att dela med mig av, och ibland får jag nästan bita mig i tungan för att inte skriva Allt för detaljerat om mitt liv. Jag bytte från minbebis till blogg.se för att starta om, blogga mer om mina smycken som btw aldrig blir gjorda, men nu känner jag att jag skulle vilja PRATA av mig istället för att skriva. Jag kan inte skriva allt som förssigår runt omkring mig men ibland vill man bara skrika ut precis allt. För att få det ur sig. Men det får jag göra i skogen istället för här. Jag får ta mig en funderare på många plan, bl.a detta. Om jag ska ha kvar bloggen eller inte...
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Gopplan

Jag tror att alla bloggare har de där funderingarna då och då. Om man är för personlig, eller om man inte har tillräckligt med tid eller inspiration. Varför inte ha en vän OCH bloggen och bara blogga när du har inspiration?

Det låter ju jättebra att ha tillgång till en häst. Inte dumt alls ju!

2011-05-08 @ 10:47:19
URL: http://minbebis.com/blogg/gopplan
Postat av: sawiik

Tråkigt att du också går i de tankarna. Håller med om att det är många som lägger ner sina bloggar. Saknar också Malin! Men självklart förstår man ju varför. Hinner man ändå inte blogga och har vänner att snacka med så visst. Efter ett tag kanske man blir mättad?



Jag har i a f tänkt att blogga på. Kanske till och med till nästa barn kommer? Vore så skoj då jag aldrig bloggade om när jag väntade Love utan en tid efter. När jag börjar jobbar så får nog bloggen en annan twist. Mer mode och lätta inlägg. :)



Jag hoppas att du kommer fram till ett beslut som känns bra för dig! Det är ju det viktigaste. :)



Svar: Det är lugnt, du behöver inte säga allt till mig om banken. :)



Haha, alldeles rätt att sötsaker är bra för själen men inte figuren. Imorgon ska jag försöka håla mig undan det söta. Kännes jag fått sockersug igen. Inte bra!



Jag längtar också tills sista delen av Twilight finns som man kan se. Det är hemskt när det är dålig kvalle.



Kram

2011-05-09 @ 01:34:41
URL: http://www.minbebis,com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: