>

Fortfarande trött

Förkylningen är bättre, mycket bättre, och jag känner mig piggare för varje dag. Men efter att jag gjort nåt känner jag mig alltid trött. Då får man vila lite och så är man igång igen =)

Idag har mitt andra K varit här och hälsat på. Det vart superskönt att sitta och bara prata lite med henne med tanke på att jag inte umgås med speciellt mycket med folk. =) Tack kära du för att du tog dig tiden <3 Vi måste ses oftare nu när vi bor så nära.

Ikväll blir det möte på banken, tyvärr får jag nog åka själv eftersom Sambo har blivit sämre, igen. Han blev förkyld strax efter mig men sa att han mådde bättre så att han nu var dålig igen kom lite som en chock. Men, är man sjuk så är man, och då får jag väl åka själv nu när vi fått tid och så.

Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: deer

Hejje,



jag tog ett lån hos min bank, detta var ca 4 år sedan. Gjorde mina på Lidingö Kliniken och lade i 350 hallongelé i båda under bröstmuskeln Det gjorde s j u k t ont, så jag fick ligga kvar en extra natt för 1000 spänn...



De sägs att man skall kunna amma eftersom implantaten ligger under bröstmuskeln. Vi får väl se helt enkelt!



Vad jobbigt att du varit sjuk, skönt att du könner dig böttre... Jag har huvudvärk och är lite snorig. Hoppas jag slipper bli sjuk!



Kram & trevlig helg!



2011-05-06 @ 09:37:52
URL: http://www.minbebis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: