>

Sängliggandes

Idag har jag tagit mammaledigt och har lagt mig i sängen för att stanna. Eller aldrig gått upp kanske man kan säga för jag sov ju faktiskt här i natt. Johan får ta Oliver hela dagen idag, för jag ska bara vila. Jag gick upp i morse och släppte ut och in vovven, gav henne mat sen gjorde jag mig en kopp te och gick upp igen tillsammans med datorn och en hög hushållspapper. Här ska det slappas hela dagen. Det har precis varit vm i konståkning så det blir till att kolla in de svenska åkarna på svt play och sen är det världscupfinal i hästhoppning lite senare. Det verkar det dock som att jag få knata ner till teven för.

Ha en bra dag ni andra =) Kram!
Postad i: Mitt vardagsliv Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: